Rita Rudaini Digelar “Mak Janda Pisang Gersang”

Posted on Updated on

Pergaduhan antara Rita Rudaini dan bekas suaminya Aidil Zafuan memang satu pergaduhan yang panjang dan membosankan.. Dek kerana itu seorang individu yang menggunakan akaun palsu telah memberi komen menghina dan mengutuk Rita kat laman Instagramnya..

Mungkin dah geram sangat kot dengan Rita ni, tu yang sampai macam tu sekali dia hina Rita.. Yang pasti kalau dah tak suka Rita, mesti la dia backup Aidil.. Ye dak? Rita digelar ‘mak janda pisang gersang’.. Perh.. pedih!

Menerusi laman Instagram Rita, dia memuatnaik gambar dua putera kesayangannya dok pakai baju nombor 10.. Sebab gambar baju tu, semua orang mula kaitkan dengan Aidil.. Sampaikan timbul isu Aidil hanya mampu bayar RM 20 sehari pada Rita..

Tah macam mana timbul satu fake account bagi komen kurang ajar dok mengutuk Rita.. Nak kutuk guna account sendiri takut kena saman, sangguplah buat fake account nak menghina orang.. Macam-macam hal!

Dah komen kutuk-kutuk kat Instagram Rita, ingat peminat peminat Rita tak mengamuk ke? Habis jadi pertengkaran antara peminat Rita dan individu terbabit..

Peminat Rita banyak cakap yang buat fake account ni mungkin Aidil atau Zarema Zainal.. Saja nak malukan Rita.. Tak boleh kutuk depan-depan, kutuk dalam akaun Instagram pun jadi lah!..hehe.. Miss A/UtaraNews.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s