Nora Danish mengamuk bila peminat kutuk Nedim.

Posted on Updated on

Semalam kecoh kat laman sosial kontroversi pasal pasangan yang hangat bercinta Nora Danish dan Nedim.. Spekulasi mengatakan Nora dah pecat pengurusya menerusi applikasi Whatapps.. Kira pecat tanpa surat hitam putih la, tetiba dapat mesej, dah hilang ‘job’..hehe

Pastu timbul dakwaan, lepas Nora pecat pengurus dia tu, Nedim Nazri yang ganti tempat pengurus Nora.. Kiranya Nora ni upah pakwe sendiri jadi pengurus dia lah.. So orang cakap Nora ni jadi ‘pak turut’ Nedim sebab masalah kewangan telah melanda Nedim..

Tak mahu lebih banyak cerita tak betul dibangkitkan, Nora dan kekasih tampil menjelaskan dakwaan itu menerusi laman Instagram mereka..

Menurut Nora, dakwaan yang timbul tu langsung tak berasas, dia sebagai bos memang berhak nak pecat sesiapa je.. Nora jugak kurang ‘syok’ bila isu ini turut libatkan kekasihnya.. Laporan tak tepat macam tu boleh jatuhkan reputasi Nedim yang seorang ahli perniagaan tu..

Apapun, Miss A tertarik jawapan balas yang diberikan Nora pada yang buat laporan tak berasas pasal dirinya dan kekasih.. ‘Setepek’ kena kat dahi, “nanti kena pelempang pulak.” Memang padu! haha.. Miss A/UtaraNews.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s