Fathia Kena Kutuk Sebab Tak Malu Berlakon Adegan Ranjang

Posted on Updated on

Alolo.. keciannya Miss A dengan pelakon jelita Fathia Latif ni, dah cuba jelaskan hal sebenar pun masih lagi orang nak kutuk dan hina dia.. hehe.. Kalau korang nak tahu sekarang ni memang kecoh pasal isu adegan ranjang dilakonkan Fathia dalam filem ‘Darah Panas’..

Sampai timbul gambar wanita seksi mendakwa itu gambar Fathia.. Tetapi, Fathia tampil menyangkal dakwaan wanita seksi tu adalah dirinya.. Kali ini menerusi sebuah akhbar hasil temuramah bersama Fathia dan pelakon filem ‘Darah Panas’, Fathia memaklumkan dia sebenarnya segan nak lakonkan babak ranjang tu.. Walaupun dia pakai baju, cuma baju tu warna ‘nude’..

Sebabkan itu, ramai netizen kutuk kenyataan yang dikeluarkan Fathia pada ahkbar tersebut.. Iyalah, dah ko segan, tak payah la berlakon.. Tapi, segan-segan berlakon jugak babak ranjang tu..

Ada antara netizen yang persoalan isu yang agak sensitif tau pada Fathia.. Miss A memang dah no komen dah kalau isu macam ni timbul.. “Segan dengan manusia dengan Allah tak segan, Sebenarnya suka la tu,” itu antara soalan diberikan pada Fathia..

Apapun, komen dari netizen, Miss A rasa sedikit sebanyak benda macam ni macam bagi promosi percuma untuk filem ‘Darah Panas’.. Bila dah timbul kontroversi macam ni, mesti ramai yang tak sabar nak tengok filem tu kan.. Iyalah, nak tengok seksi sangat Fathia dalam adegan ranjang dia lakonkan tu.. Pandai dorang buat promosi filem..hehehe.. Miss A/UtaraNews.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s