Awek cun giler kerja di stesyen minyak..

Posted on Updated on

Muka dan la cun melecun tapi kerja tukang cuci.. Sikit pun tak malu bukan macam remaja-remaja sekarang ni. Bila sebut je kerja sebagai tukang cuci terus tak mau.. Takde standard, low profile katanya. Kalau boleh tu nak kerja yang hebat-hebat tak padan dengan kelulusan.

Seorang mahasiswi ni bukan saja cantik tapi dia sanggup kerja part time sebagai tukang cucu semata-mata nak membiayai yuran pengajiaannya dan tolong keluarganya. Kalau orang pandai berdikari, dapat kerja lekeh pun dorang tak kesah dah janji halal.

Duma Mariana jadi tukang cuci di stesen kereta api di Medan, Indonesia. Rajin budaknya boleh buat bini ni hahaha. Mariana lakukan tugas seperti bersihkan kawasan sekitar premis kereta api dan cuci bilik air di situ.

Muda lagi tau baru 19 tahun.. Gomez rasa kalau remaja lain mesti ta pandang dah kerja macam ni. Yang dorang tahu nak dapat duit cepat dan suka guna jalan pintas seperti melakukan kerja haram. –TiraGomez/UtaraNews.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s